HALEP ÖLÜYOR

Esed ve Rusya'nın yoğun bombardımanı altında olan Halep'te siviller hedef alınıyor binlerce masum ''can'' katledilirken kullanıcılar sosyal medyadan #HalepÖlüyor etiketiyle tepki gösterdi.
Bu gazete haberine rağmen Halep'te bombardıman yetmezmiş gibi bir de Halep halkı açlıkla karşı karşıya ama Halep bu kez cidden ölüyor ve bütün milletler de hala sessizliğini korumakta o kadar masum insanın suçu nedir? sorusuna hala bir cevap verilememiştir. Ne uluslar arası kuruluşlar ne de sözde insan haklarını koruyan kurum ve kuruluşlar bir açıklama yapmamışlardır.
Peki bu açıklamalar ne zaman yapılacak Halep'te yaşayan insan kalmayınca mı?,yoksa Halep teslim edilince mi bitecek bu zulüm?.Onca insan sadece Müslüman diye mi bu eziyet yoksa sadece petrol ve orta doğuya hakim olup Türkiye' yi saf dışı bırakmak için mi bilinmez.....

Yorum Gönder