ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ILETİŞİM FAKÜLTESİ
Merhaba ben deniz Erciyes üniversitesi Iletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanitim 3.sınıf öğrencisiyim .
Söze şöyle başlamak istiyorum çoğu kişi üniversitemizden memnun değilmiş ben biraz daha niş bir alana inerek fakültemden bahsetmek istiyorum, evet memnun olmayan birçok kişi var ama o kişilerin okumaya geldiğini ben pek sanmıyorum çünkü devamlı söyledikleri kelime Kayseri'de gidilebilecek neresi var ki?
Kusura bakma da kardeşim sen buraya okumaya gelmişsin ailenin fedakarlıklarıyla ve hala lise tarzını üzerinden atamamissin.Burası artık senin son durağın bundan sonra gercek hayat baslayacak ve ben inanıyorum ki isteği olan bir bireye benim fakültem bir çok şey katabiliri yeter ki bireyin içinde istek ve biraz da gayret olsun gerçekten gerek hocalar gerek atölyeler destek veriyorlar ben 3 yıldır okuyorum ve çok memnunum saygılarımla bekleriz


Yorum Gönder